Primăria Baia Mare > Serviciul Public Asistenţă Sociala
OCUPAREA POSTULUI DE ASISTENT PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP GRAV

  Acte necesare :

 • În temeiul OUG privind protectia persoanelor cu handicap si a adresei nr.1570/22.12.1999 de la Secretariatul de Stat pentru persoanele cu handicap, dosarul de angajare al asistentului personal va contine :
 • Cerere tip (de la sediul Serviciul Public Asistenţă Sociala- str Dacia 1)
 • Buletin de identitate – 3 copii
 • Certificat de casatorie – 2 copii
 • Carte de munca – daca a lucrat
 • Daca nu are carte de munca prezinta o copie de pe certificatul de nastere
 • Talon medical de încadrare în munca (de la sediul SPAS)
 • Cazier judiciar
 • Acte de studii – 2 copii
 • Decizie de pensionare (daca este cazul)
 • 2 dosare plic

 Acte ce privesc persoana bolnava :

 • Certificat de handicap de la Comisia de Expertiza Medicala Maramures a persoanei cu handicap
 • Buletin de identitate a persoanei cu handicap – 2 copii
 • Decizia de pensionare pentru persoana cu handicap

Depunerea actelor: Serviciul Public Asistenta Sociala, str. Dacia 1
Program cu publicul : luni, marti, miercuri 8-12; joi 13-16